Ledelsens rolle og betydning
Rollen som planlegger og kontrollør: Jeg tror jeg selv ville passet delvis i denne rollen. Jeg ligger å planlegge og forberede meg, men noen god kontrollør tror jeg ikke at jeg ville vært. Jeg liker best at folk for å jobbe under litt friere rammer, for da tror jeg kreativiteten vil øke. Samtidig forstår jeg man må ha en viss kontroll, for at men ikke skal miste oversikten. Når det gjelder planlegging er det noe jeg trives med. Jeg vil mye heller være godt forberedt, enn å måtte improvisere. Samtidig føler jeg at å planlegge i for god tid og for nøye ikke er min stil. Jeg jobber best under press. Da føler jeg at fokuset er på topp og at jeg kan produserer mye mer.
Organisator: Den roller tror jeg passer meg nokså godt. Jeg er glad i å samarbeide, og samtidig ha litt kontroll. Jeg mener selv jeg er flink til å finne en ting alle er gode på, som de kan bruke innad i et samarbeid. Å han ansvar for at noe blir gjort, er noe jeg trives med.
Rollen som administrator og motivator: For at jeg skal være en god organisator, er jeg avhengig av at jeg de jeg skal ledere er motiverte og klare. Egentlig gjennom hele livet, har jeg vært flink til å snakk
Ingen tilbakemedlinger enda